WebShot 1.8.8.1 + Portable

ဒါေလးကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Web Pages ေလးေတြကို အလြယ္တကူ Image ဖိုင္နဲ႔ ေဒါင္းလို႔ အဆင္ေျပေအာင္လုပ္ေပးထားတဲ႔ Tool ေလးတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ပံုမွာျပထားတဲ႔အတုိင္းေလးပါပဲ။ Source Url: ဆိုတဲ႔ေနရာေလးမွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေဒါင္းလိုတဲ႔ Webpage လိပ္စာေလးထည္႔ေပးၿပီး ေအာက္မွာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဖိုင္ Save မယ္႔ေနရာေလးေရြးေပးပါ။ ၿပီးရင္လင္႔ခ္ေလး ေအာက္ကိုဝင္သြားေအာင္ Import ေဘးနားေလးက Link Add Button ေလးကိုႏွိပ္ေပးလိုက္ပါ။ ၿပီးရင္ေတာ႔ ေဒါင္းလို႔ရပါၿပီ။ အဆင္ေျပေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ Portable ေလးကိုပါ တစ္ခါထဲ အထဲမွာတဲြထည္႔ေပးထားပါတယ္။ ဖိုင္ဆုိဒ္ကေတာ႔ 1.97 MB ပဲရွိပါတယ္။ ေအာက္မွာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ.။
ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္.။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ေလးကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ.။ 
WebShot 1.8.8.1 + Portable


အဆင္ေျပပါေစ။

Comments